מתי מומלץ להיעזר בשירותיו של מכון סקרים? מה קורה לאחר שמבוצע סקר שוק לחברה או עסק מסוימים? אנו ממליצים לכם להמשיך בקריאה ולקרוא מדוע חברות נעזרות במכוני סקרים, מהי היעילות שלהם ואיזה סוגים של סקרי שוק יש.
להיעזר בשירותיו של מכון סקרים
יש המון חברות וגם עסקים שפונים למכוני סקרים וזאת על מנת שיוכלו לקבל נתונים אמיתיים על מצב השוק וזאת בהתאם לכל מיני סיטואציות. סקרים יכולים לזהות את קהלי היעד, את המתחרים בשוק, את החוזקות והחולשות של המתחרים ועוד. בהתאם לנתונים המתקבלים מהסקרים, אפשר לקבל החלטות לגבי מוצרים או שירותים שהחברה או העסק מציעים וכמו כן אפשר לדעת לאיזה קהלי יעד מומלץ למכור אותם.
מהם מכוני סקרים?
מדובר על מכונים המעסיקים אנשי מקצוע שיש להם התמחות בסקרי שוק ודעת קהל. אנשי המקצוע יסייעו לעסק או לחברה לנקוט את הפעולות המתאימות והנכונות וזאת בהתאם למצב השוק. כמו כן, באמצעות התוצאות של הסקרים, אפשר לתכנן ולגבש אסטרטגיות שיווקיות שונות. לדוגמה, תוצאות הסקרים יוכלו לומר האם מומלץ להשיק מוצר או שירות חדש בשוק, האם כדאי לעשות פרסומת, לאיזה קהל יתאים המוצר או השירות, האם המוצר או השירות נדרשים או חסרים בשוק וכו'.
איזה סוגים של סקרי שוק יש?
במכון סקרים, מבוצעים מגוון של סקרים. לדוגמה, יש סקרים טלפוניים, סקרים אינטרנטיים (ניתן לומר שהם מחליפים את הסקרים שנעשים בטלפון. יש להם המון יתרונות שכן אין צורך להתקשר לאלפי אנשים וכל מה שיש לעשות הוא לשלוח את הסקר לתיבת המייל האלקטרוני שלהם וכמו כן העלות היא זולה שכן אין צורך לשלם לטלפנים וטלפוניות), יש סקרים שנעשים באמצעות קבוצות של מספר אנשים שמנסים מוצרים וחווים עליהם את דעתם, יש סקרים בצורת שאלות מחקריות, יש סקרים שנעשים באמצעות לקוחות סמויים (מדובר על אחד הסקרים הפופולאריים ביותר. במסגרת הסקר, הלקוח הסמוי מגיע אל החנות ובודק כל מיני פרמטרים בבית העסק. הדבר מאפשר זיהוי של נקודות תורפה אצל המתחרים) וכו'.
מי משתמש בשירותי של מכון סקרים?
יש מגוון חברות ועסקים כמו, רשתות מזון קטנות וגדולות, חברות תעופה, רשתות שיווק, רשתות אופנה, מרפאות ועוד. לכל אלה סקרי שוק יכולים לעזור להבין כיצד לשפר את השירות שהם מספקים ללקוחות.
איך בוחרים מכון סקרים?
ממש כמו בכל רכישה של מוצר או שירות, מומלץ לערוך סקר שוק. יש לבדוק המלצות על מכון הסקרים (תוכלו למצוא המלצות בדף הפייסבוק של המכון, בכרטיס העסק שמופיע בגוגל וכמו כן בפורומים שונים ברשת האינטרנט), שנות ניסיון (כמה זמן קיים מכון הסקרים), מי הם הלקוחות שלו (מומלץ לדבר עם מספר לקוחות ולשמוע חוות דעת) וכמו כן לבדוק את המחיר המבוקש על השירות. לאחר שיש את כל הנתונים, אפשר לבחור במכון הסקרים המתאים. שיהיה בהצלחה!