מודעות של פוליטיקאים צריכות להתמקד ביותר מדגלים נפרשים וילדים מחייכים. דימוי שלילי של פוליטיקאים מחזק את היריבים, ולכן חשוב לשכור שירותי ניהול מוניטין לפוליטיקאים. מנהלי קמפיינים משקיעים מיליוני שקלים על מודעות בתקשורת לקראת הבחירות, ואלו הם סכומי שיא, כך שעם כל כך הרבה כסף, ניתן להניח שיועצי תקשורת יודעים מה עובד ומה לא.
יחד עם זאת, יועצי תקשורת ממעטים לשים לב למחקרים המתפתחים של פסיכולוגים ומדענים חברתיים שחוקרים את השפעת התמונות ומודעות הקמפיינים על הבוחרים. כמובן שליועצים יש אינטואיציה טובה, במיוחד אם הם מנוסים, וחלקם אפילו נותנים את דעתם על הפסיכולוגיה ומדעי המדינה, אבל הם במיעוט.
יועצי קמפיינים משתפים פעולה עם מומחי ניהול מוניטין
שני הצדדים מחפשים יתרונות ומדע קפדני יותר מוביל לקמפיין יעיל יותר שמבוסס על תהליך מקיף הכולל ניהול מוניטין דיגיטלי לפוליטיקאים.
פסיכולוגים ומדעני פוליטיקה בוחנים מודעות קמפיינים ומגיעים לתוצאות מפתיעות. הם מגלים, למשל, שמודעות שליליות מחזקות את הדעה של בוחרים מאוכלוסיות חלשות, יותר מאשר מודעות חיוביות, וכי תזכורות לילדים עשויים לדחוף מצביעים עם דעות שמרניות לאשר את הפוליטיקאים.
מצחיק שחבורת אקדמאים נוקטים בגישות של ניהול קמפיינים שמבוססים על מודעות שמרניות, אבל גישה זו כוללת גם רעיונות טובים, כי השמרנים הרבה יותר טובים בשימוש בכלים רגשיים בקמפיינים שלהם מאשר קמפיינים שמבוססים על גישות אחרות.
מתי יש חשיבות למודעות
קמפיינים גדולים משתמשים בכלי ניהול מוניטין לפוליטיקאים, שמובילים אנשים רבים לקלפיות. הם משתמשים בתקציב הקמפיין על מנת לערוך שורה של ניסויים באמצעות הקצאה אקראית של מודעות לשווקים שונים כדי לראות מה עובד. היתרון בגישה זו הוא שניתן להשתמש בתוצאות כדי לכוון היטב את תוכן המודעות החיוביות לשיפור המוניטין של הפוליטיקאים.
פרסומים חיוביים מגובים בסקרי דעת קהל
הפרסומים בתקשורת מופיעים לפני, במהלך ולאחר הופעות בתקשורת של הפוליטיקאי, ומגובים ביצירת קשר עם בוחרים בשווקי תקשורת שונים, כדי לשאול אותם אם הבחירות היו מתקיימות באותו יום, האם הם היו מצביעים למועמד או ליריביו.
התוצאות עשויות להיות מפתיעות ומובילות יועצי קמפיינים לחזק את שיתוף הפעולה עם מומחי ניהול מוניטין, עד להעלאת המספרים לטובת המועמד, עם השפעות מתמשכות לאורך כל תקופת קמפיין הבחירות.
מאפייני חישוב עלות ניהול מוניטין לפוליטיקאים
עלות ניהול מוניטין לפוליטיקאים עשויה להגיע עד סכום של 240,000 לשנה, עם פרסומים חיוביים שמחזקים את התדמית של הפוליטיקאי.
אבל חשוב להבין שלא קיימת שיטת תמחור אחידה לתהליך ניהול מוניטין לפוליטיקאים, והטכניקות הנבחרות קשורות לסוג האתרים בהם מתפרסמים התכנים החיוביים, גודל האתרים והמיקום הגבוה שלהם בגוגל, וגורמים רבים אחרים.
לכן המחיר נקבע בהתאם לכמות הפרסומים השליליים שיש לנקות על הפוליטיקאי, ומספר האתרים בהם יש לפרסם תכנים חיוביים, ורמת ההשקעה הנדרשת כדי לדחוק או להעלים את הפרסומים השליליים.
מודעות של פוליטיקאים צריכות להתמקד ביותר מדגלים נפרשים וילדים מחייכים. דימוי שלילי של פוליטיקאים מחזק את היריבים, ולכן חשוב לשכור שירותי ניהול מוניטין לפוליטיקאים. מנהלי קמפיינים משקיעים מיליוני שקלים על מודעות בתקשורת לקראת הבחירות, ואלו הם סכומי שיא, כך שעם כל כך הרבה כסף, ניתן להניח שיועצי תקשורת יודעים מה עובד ומה לא.
יחד עם זאת, יועצי תקשורת ממעטים לשים לב למחקרים המתפתחים של פסיכולוגים ומדענים חברתיים שחוקרים את השפעת התמונות ומודעות הקמפיינים על הבוחרים. כמובן שליועצים יש אינטואיציה טובה, במיוחד אם הם מנוסים, וחלקם אפילו נותנים את דעתם על הפסיכולוגיה ומדעי המדינה, אבל הם במיעוט.
יועצי קמפיינים משתפים פעולה עם מומחי ניהול מוניטין
שני הצדדים מחפשים יתרונות ומדע קפדני יותר מוביל לקמפיין יעיל יותר שמבוסס על תהליך מקיף הכולל ניהול מוניטין דיגיטלי לפוליטיקאים.
פסיכולוגים ומדעני פוליטיקה בוחנים מודעות קמפיינים ומגיעים לתוצאות מפתיעות. הם מגלים, למשל, שמודעות שליליות מחזקות את הדעה של בוחרים מאוכלוסיות חלשות, יותר מאשר מודעות חיוביות, וכי תזכורות לילדים עשויים לדחוף מצביעים עם דעות שמרניות לאשר את הפוליטיקאים.
מצחיק שחבורת אקדמאים נוקטים בגישות של ניהול קמפיינים שמבוססים על מודעות שמרניות, אבל גישה זו כוללת גם רעיונות טובים, כי השמרנים הרבה יותר טובים בשימוש בכלים רגשיים בקמפיינים שלהם מאשר קמפיינים שמבוססים על גישות אחרות.
מתי יש חשיבות למודעות
קמפיינים גדולים משתמשים בכלי ניהול מוניטין לפוליטיקאים, שמובילים אנשים רבים לקלפיות. הם משתמשים בתקציב הקמפיין על מנת לערוך שורה של ניסויים באמצעות הקצאה אקראית של מודעות לשווקים שונים כדי לראות מה עובד. היתרון בגישה זו הוא שניתן להשתמש בתוצאות כדי לכוון היטב את תוכן המודעות החיוביות לשיפור המוניטין של הפוליטיקאים.
פרסומים חיוביים מגובים בסקרי דעת קהל
הפרסומים בתקשורת מופיעים לפני, במהלך ולאחר הופעות בתקשורת של הפוליטיקאי, ומגובים ביצירת קשר עם בוחרים בשווקי תקשורת שונים, כדי לשאול אותם אם הבחירות היו מתקיימות באותו יום, האם הם היו מצביעים למועמד או ליריביו.
התוצאות עשויות להיות מפתיעות ומובילות יועצי קמפיינים לחזק את שיתוף הפעולה עם מומחי ניהול מוניטין, עד להעלאת המספרים לטובת המועמד, עם השפעות מתמשכות לאורך כל תקופת קמפיין הבחירות.
מאפייני חישוב עלות ניהול מוניטין לפוליטיקאים
עלות ניהול מוניטין לפוליטיקאים עשויה להגיע עד סכום של 240,000 לשנה, עם פרסומים חיוביים שמחזקים את התדמית של הפוליטיקאי.
אבל חשוב להבין שלא קיימת שיטת תמחור אחידה לתהליך ניהול מוניטין לפוליטיקאים, והטכניקות הנבחרות קשורות לסוג האתרים בהם מתפרסמים התכנים החיוביים, גודל האתרים והמיקום הגבוה שלהם בגוגל, וגורמים רבים אחרים.
לכן המחיר נקבע בהתאם לכמות הפרסומים השליליים שיש לנקות על הפוליטיקאי, ומספר האתרים בהם יש לפרסם תכנים חיוביים, ורמת ההשקעה הנדרשת כדי לדחוק או להעלים את הפרסומים השליליים.