זוהו (ZOHO) היא מערכת CRM מתקדמת ומוערכת במיוחד. משתמשים בה למעלה מ-250,000 עסקים בכ-180 מדינות שונות (ומן הסתם מספר העסקים שנהנים מיתרונות המערכת ממשיך לגדול כל הזמן). בנוסף זוהו זכתה לשבחים ממומחים רבים בתחום מערכות המידע ומדורגת בצמרת כל רשימת CRM-ים של כל הגופים הרלוונטיים. כאן בעמוד תמצאו מידע מפורט לגבי הטמעת זוהו CRM בהתאמה מלאה לכל עסק, כך שאפשר יהיה למצות את היתרונות המשמעותיים שלה.
למה כדאי להטמיע את ZOHO CRM?
זוהו משרתת בהצלחה כאמור למעלה מרבע מיליון עסקים, בשורה ארוכה של מדינות ובשלל תחומי פעילות. היא מתאימה גם לעסקים גדולים מאוד וגם לעסקים קטנים ובינוניים, ומספקת מענה מקיף לצרכים רבים בעסק. בפרט תוכלו באמצעות המערכת המשוכללת לטפל באופן מידי בכל ליד כדי לא לפספס לקוחות פוטנציאליים, לוודא שכל משימה מושלמת בלוח הזמנים שנקבע לה, לסגור עסקאות ולהבטיח שירות לקוחות בסטנדרטים גבוהים באמת.
בנוסף הטמעת זוהו CRM מאפשרת לכם ליהנות מפיצ'רים נוספים כגון ניהול קמפיינים (באמצעות ZOHO Campaigns), יצירת טפסים שימושיים בקלות רבה (עם Zoho Forms), תקשורת עם לקוחות עם צ'אטבוט או צ'אט אנושי וגם החתמת מסמכים דיגיטלית.
הרחבת מעגל הלקוחות וגם שימור כל לקוח ולקוחה
הטמעת זוהו CRM היא צעד חשוב בדרך להרחבת מעגל הלקוחות בזכות היכולת לטפל בכל פנייה לעסק במהירות וביעילות. זוהי נקודת תורפה בלא מעט חברות, וזוהו מספקת לכך מענה אפקטיבי, כך שאף ליד לא מתפספס. בנוסף, זוהו יודעת להנגיש מידע יקר ערך לגבי הפרסום בכל הערוצים, ולסייע לשפר את משפך השיווק. גם לכך יש כמובן השפעה חיובית על הרחבת מעגל הלקוחות.
גם לאחר שאדם רוכש מכם שירות או מוצר, כדאי כמובן להמשיך לטפח איתו את הקשר. בזוהו יש פיצ'רים מתאימים גם עבור המרכיב הזה בהתנהלות עסקים, כולל שילוב אוטומציות שמקלות על שימור הקשר עם הלקוחות השונים.
מקסימום פרודוקטיביות
היכולת לייצר אוטומציות שונות חיונית גם לטובת מקסום הפרודוקטיביות של העובדות והעובדים. כשעובד לא נדרש לבצע משימות רוטיניות, ויש תוכנה שעושה זאת בשבילו, הוא פנוי לאתגרים יותר מעניינים ויכול להביא לידי ביטוי את היכולות האמיתיות שלו. קצב השחיקה של העובדים יהיה נמוך יותר לאחר הטמעת זוהו CRM והפרודוקטיביות תעלה.
בנוסף, ממשק המשתמש הנוח מאוד של המערכת מסייע גם הוא להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל שעת עבודה, כשנחסך זמן יקר בכל ביצוע של כל פעולה.
הטמעה בהתאמה אישית
הדרך לניצול היכולות המרשימות של ZOHO CRM עוברת בהטמעה בהתאמה מלאה אליכם. ריבוי הפיצ'רים והאפשרויות של המערכת עלול להפוך אותה למסובכת מדי ולכן לא נוחה לשימוש, אבל כשההטמעה מבוססת על אפיון מדויק של הצרכים בעסק שלכם, כל האופציות הרלוונטיות נגישות ונוחות לתפעול, והעסק זוכה למשאב בעל ערך גבוה במיוחד עבורו.