אם יש לכם מוצר או שירות מסוים שאתם מעוניינים לחשוף בפני רבים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבנות אתר אינטרנט שיוכל להיחשף אל כמה שיותר אנשים. אך לאחר בניית האתר לא תמה עבודתכם שכן יש צורך ליצור עניין מצד הקוראים שיבחרו דווקא במוצר או השירות שלכם. בכתבה הזו נספר לכם כיצד תוכלו לעשות זאת בהצלחה מרובה.
כתיבה שיווקית: הבסיס להצלחת האתר שלכם
כתיבה שיווקית נדרשת כדי ליצור עניין ולשכנע את הקורא למה כדאי לו לרכוש את המוצר או השירות המוצע בפניו. כדי שזה יקרה עליכם לבדל את עצמכם היטב מהמתחרים ולהציג את השירות או המוצר שלכם כייחודים ובעלי ערך מוסף. ברגע שתצליחו במשימה זו, הקוראים יבינו כי אתם למעשה מספקים מוצר ייחודי שאינו קיים אצל המתחרים שלכם ויביעו עניין במה שיש לכם להציע.
בדיקת התוכן המוצג באתר המתחרים
לפני שאתם קופצים למים ומתחילים בפרויקט של כתיבת תוכן שיווקי כדאי לבדוק את אתרי המתחרים שלכם ולראות כיצד הם בחרו להציג אצלם את השירותים או המוצרים המקבילים לשלכם.
לדוגמה, אם אתם רוצים לכתוב על נושא כמו מערכת טכנולוגית חדשה שתסייע לאנשים מבוגרים לשמוע טוב יותר בדקו אם המתחרים מציעים גם הם מערכת זו או מערכות אחרות דומות. המערכות אינן חייבות לפעול באותה הטכנולוגיה, אלא רק לתת מענה על הבעיה והפתרון עבור הלקוחות. הבעיה יכולה להיות מכשיר שאינו מועיל למצוקת השמיעה של הלקוח משום שאינו מתאים לו. והפתרון יכול להיות האופן שבו ניתן להשתמש בטכנולוגיה החדשה כך שתיתן מענה טוב יותר למצוקת השמיעה.
הדבר החשוב ביותר שתבינו הוא כיצד הם מעבירים את המסר לקוראים שלהם ומהו אותו מסר שהם מעבירים לקוראים.
אחר כך נסו לצמצם את המסר המופיע אצלם לחמש מילים בלבד ורק אז החלו לכתוב את התוכן השיווקי עבור האתר שלכם כאשר הוא מבוסס על המסר שאותו מעבירים המתחרים שלכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.
בנוסף, אם אתם מעוניינים להיות ממש יסודיים, מומלץ כי תבדקו מול הלקוחות הקיימים כיצד נתן המוצר מענה לצרכים שלהם. בנוסף בררו מדוע הם יצרו עימכם קשר, ואף רכשו את המוצר ולמדו אותו היטב. כך, תוכלו לכתוב תוכן מדויק שייתן מענה לכל שאלה באופן היסודי והמקצועי ביותר.
כיצד לתאר נכון את המוצר?
כאשר אתם עוסקים בתחום של כתיבת תוכן, זכרו כי בצד השני של המסך יש קהל אינטליגנטי, שאינו מתפתה לפרסומות סרק ולתוכן שאינו משדר אמינות. אם אתם כותבים סופרלטיביים כגון: "המערכת הטכנולוגית הכי טובה בעולם לבעיית שמיעה…" הם יכולים להישאר קשובים אם יתקלו במשפט פעם אחת לכל היותר, אך אם תחזרו עליו שוב ושוב מבלי לספק הסבר שמניח את הדעת וגיבוי רפואי לצורך העניין – מדוע דווקא מערכת זו היא הכי טובה – אזי שהמאמר שכתבתם יהיה חסר כל ערך ולא יצליח להניע את הקוראים לכדי השארתם פרטיהם במערכת. יתרה מכך, ייתכן שאף תחמירו את המצב ותיצרו חוסר אמון, אשר יגרום לקוראים לנטוש את האתר לאלתר.
התוכן שלכם הכי מעניין
אנשים אוהבים לחוש שהם צוברים מידע חדש, אשר משכיל ומפתח אותם. הקפידו להעלות לאתרכם מידע שיאפשר להם להרגיש שהם אכן השכילו מהתוכן השיווקי שאתם מפרסמים.
בנוסף, העלו תכנים חדשים כל הזמן וודאו שזהו מידע שאכן יחדש להם דבר מה ואל תחזרו על דברים טריוויאליים הידועים לכל. דרך מצוינת לעשות זאת היא להוסיף לתוכן עובדות, מושגים חדשים, ביאור הסברים וסטטיסטיקות שהם טרם הכירו.
מטרתכם היא להסוות כמה שניתן את התוכן השיווקי ולשלבו כחלק אינטגרלי מהמאמר, כך לא תהיה תחושה של מאמר מכירתי שמטרתו היא "לדחוף" להם מוצר או שירות אלא העברת ידע שנחוץ להם לשם הבנת המוצר או השירות באופן טוב יותר.
מי יכול לכתוב עבורכם תוכן שיווקי כזה?
כדי לבנות תוכן שיווקי באופן כזה נדרש ידע רב, ניסיון והיכרות עם רזי הכתיבה השיווקית. תוכן שמסוגל ליצור עניין רב דיו ולהבטיח שהקורא יגיע עד תום המאמר.
כפי שאתם כעת קוראים את המאמר הזה, ומרגישים שהוא העניק לכם מידע חדש שטרם ידעתם ואף תוכלו ליישם אותו באופן מידי.
חברות שמציעות שירותי כתיבת תוכן יוכלו לספק לכם כותבים שיכתבו עבורכם מאמרים שיווקיים ברמה ואיכות גבוהה, שמותאמים ככפפה ליד לכל צורכיכם.
איך הכותב יבין את התחום שבו נדרשת ממנו הכתיבה?
אתם בוודאי תוהים, כיצד יכול כותב שמעולם לא עסק בתחומכם לכתוב עליו מאמר שיווקי? ובכן, כותבים מקצועיים שזהו תחום עבודתם ומומחיותם יודעים כיצד והיכן יש לבצע מחקר שייתן מענה לכל השאלות בתחומכם. כמו כן, תוכלו לסייע להם ולכוונם לאתרי המתחרים שלכם שבהם יוכלו ללמוד לעומק את הנושא ולכתוב את המאמר.
בנוסף, הם יכולים לצפות בסרטונים שונים המופיעים ברחבי הרשת אשר יסייעו להם בהבנת התחום, וגם, אם אתם מעוניינים בכך, אף לראיין אתכם לטובת למידת הנושא על בוריו. באמצעות שיטות אלה אפשר לבנות מאגר מידע עצום, ורק אז לכתוב מאמר מקצועי שמכסה את כל הנושאים מא' ועד ת'.
חשוב לזכור שבכתיבת תוכן שיווקי נדרשים גם כישורי כתיבה, יכולת התנסחות רהוטה, הקפדה על שפה גבוהה, הימנעות מטעויות כתיב וכמובן יכולת קופירייטינג, אשר בעזרתם יוכל הכותב להעביר כל מסר בקלות ובצלילות לקהל הפוטנציאלי שלכם.
לסיכום, אם חשבתם לכתוב את התוכן לאתר בעצמכם, שקלו שנית האם אתם מסוגלים לייצר תוכן שיווקי שישרת את מטרתכם באופן המיטבי ביותר. אם אינכם בטוחים שאתם יכולים לצלוח את משימת הכתיבה, צרו קשר עם חברת תוכן שתוכל לתת מענה לכל צורך ודרישה שלכם, ולהעמיד לשירותכם את הכותבים הטובים ביותר בתחום שייצרו לכם לידים חדשים ומניבים בכל פעם שגולשים חדשים ייכנסו לאתרכם.